Kızım 8 aylık şuan 2 aylıkken kafa çevresi biraz büyük olduğundan ultrason istemişti doktor kafasında 2 tane kist çıkmıştı sonra takip edelim zararsız bunlar zamanla kaybolabilir dedi bi süre takip ettik bir değişiklik olmayınca beyin cerrahisine gittik tomografi çekildi beyin suyu biraz fazla çıktı ilaçlı emar öneririm dedi onu da çektirdik daha sonuçlar çıkmadı ama içim içimi yiyor şuan baş çevresi 47 cm çok mu büyük başına gelen oldu mu hiç 😞