Kızlar selam oğlum bugün 6 ay 13 günlük oldu yaklaşık iki haftadır aşırı derecede huysuz sürekli çığlık atarak ağlıyor uyuyor uyumasına ama çok zor dalıyor kıvranıyor resmen gazı varmış gibi halbuki gaz damlalarına devam ediyoruz mamasından mı dişleri de çıkmak üzere ondan mı bilemedim eşimin bir kızı var ilk eşinden az önce bi laf etti acayip derecede moralim bozuldu yani her bebek bir değilki neymiş kızı hiç ağlamıyormuş damlada kullanmıyormuş kendi kendine uyuyormuş bütün gece ağlasada uyansada çalıştığım halde bakan benim o stres oluyor ağladığında nedense
2 hafta önce 2.anjiyosunu oldu oğlum kalp rahatsızlığı nedeniyle sonrada gribal enfeksiyon geçirdi yeni yeni iyileşti normal mi bu süreç yani acaba yarın çocuk doktoruna götürmeyi düşünüyorum kendimi çok yetersiz hissediyorum şuan da😔😔😔😔😔😔😔