Kızlar bebeğim 6 aylık oldu yarım kundakla uyutuyordum çabucak uyuyordu artık havalar ısındı kundaklamak isteniyorum ama uyku resmen eziyete döndü ya 1 saat uyumuyor eliyle emziğini çıkarıyor yüz kere geri takıyorum sağı solu elliyor çekiştiriyor delirtşyor resmen beni emziksizde zor uykuya dalıyor napcam şaştım var mı önerisi olan 🤷♀️