Kubracvlk Kızlar son adet tarihim 17 mart ben gec yumurtluyorum. 17 nisanda kan verdim beta hcg :15 cıktı 19 nisanda kan verdim 34 cıktı fakat kanamam var cok asırı olmasada. Sizce değrim katlanmaya devam eder mi? Düşükmü yaşıyacagım
EmineYilmaz Kubracvlk doktora gidip tekrar hcg baktır büyük ihtimalle düştü değerin. adet oluyorsun bebek yok gibi düşün.
Kubracvlk EmineYilmaz zaten buaksam öğrendim 34 değerini kanamam dün basladı az oldu bugün de oldum dedim düşmüştür. Ama bi gitti değerim 2 ye katlanmıs
Kubracvlk Teomomm doktorum perşembe günü kan vermem gerektğini söyledi bekliyorum hala kanamam durdu ama