Kızlar yaklaşık 6-7 aydır kullanıyorum. Başladığım ilk 15 gün sonra 1 hafta kadar lekelenme tarzında kanamam olmuştu. İlk kez kullandığım için doktora söylemiştim hemen kanamayi durdurmak için ilaç vermişti. Ondan sonra bi kere daha lekelenme tarzında kanamam oldu bu sefer doktora danışmadim 1 hafta 10 gün içinde bitti. Neredeyse 5 aydır olmuyordu. 2 hafta önce leke gelmeye başladı. Hala geliyor ya duş alıyorum akşam. Sabaha kadar bişey yok. Öğlen oluyor gelmeye başlıyor. Başına gelen var mı?