Pelinfeyza yıllardır kalp krizi geçirme korkusu yaşadım hala yaşıyorum da. En ufak ağrıda hemen kalbimi kontrol ediyorum, bu durumu aşamıyorum maalesef. Çok zor bir şey, bir başkasına anlatsanız güler geçer ama ancak yaşayanlar anlar dilimizden. Her şeyi beynimizin yaptığını kabullenip her belirtiyi internette aratmaktan vazgeçmeliyiz. İkinciyi yaptım ben artık aratmıyorum ama birinciyi hala başarmış değilim.