Leyla6327 Ozelanneozelbebe cok uzuldum insallah tektar olmaz insanin ici ciz ediyir rabim hepsini korusun sizde uzulmeyin kaza bu cok sukur kotu bisede olmamis 💞👍
Ozelanneozelbebe Leyla6327 aminn bütün çocuklarınızı inşallah evet şükür iyi atlattık buda bana kötü ders oldu
AylinAylin Ozelanneozelbebe Tekrar çok geçmiş olsun. Soğuk kanlı davranıp, eşinizi arayıp, hastaneye gitmeniz cidden takdir edici. Umarım tekrar yaşanmaz.
Keriminannesii Ozelanneozelbebe çok geçmiş olsun canım üzme kendini kım ister ki çocugu düşsün bir anda oluyor işte rabbim onları korusun
Ozelanneozelbebe Keriminannesii aminn aminn benim bu postum sizler için olsun be işlere nolur dikkat ediniz 🙏
Keriminannesii Ozelanneozelbebe hiç sorma benım oğlumda geçen çekyattan düştü aynı durumu bende yaşadım maalesef Allah’tan birşey olmadi