Dygut Merhaba güzel anneler göğsümde mastit oluştu önerebileceğiniz evde uygulayabileceğim öneriler var mı lütfen yardım edin
Tazeanne3434 Dygut bende oldum malesef ılık duş alıp emzirdikten sonra sağıyorum emzirirken tam boşalmıyor malesef sağarak rahatlıyorum diğer türlü ateş yapıyor bende 😣
OzgeOzkan Dygut ılık duşta ovun bol bol sonrasında emzirme. Sonrasında sağım. Geçer inşallah böylelikle
gizeminmasali Bol bol masaj yap ardindan sağ ve o gogsunu bi tik fazla emzir insallah ilac kullanmadan atlatirsin
Musabavs Ben de de bu üçüncü oldu artık . Bebeğim tam kavrayamıyor memeyi. Göğsümün bir kısmı kıpkırmızı oldu .