Herkese iyi akşamlar kızlar benim bi sorunum var ve benimle aynı şeyleri yaşayanların önerisine ihtiyacım var kızım 33 aylık ve bezi yakın zamanda bıraktık belli bi dönem yapmıştı ama unutmuştu fakat şimdi aklı eriyor ve önüne geçemiyorum psikolojik destek alıyorum devamlı yazılar okuyorum bunun gelişimin bir parçası olduğu söylense de yine de can sıkıyor kendince buna bi isim takmış “capbapbip” diye ben başlarda yasak diyordum ve çok üsteliyordum bana yaptığı yada yapacağı zaman “capbapbip yasak değil mi anne “ diye soruyordu beni gördüğünde toparlanıyor yapmayı bırakıyor ama ya kız kaldığında ilk fırsatta tekrar yapıyor kreşe gidiyor normalde okulda yapmıyordu artık okulda da yapmaya başlamış durumda ben ne yapacağım bana bi akıl verin görmezden gelemiyorum 😔😔😔