Simge_ Kızlar bebeğim 4 aylık emziriyorum daha emzirirken kakasını yapıyor. İlginç geldi bu durum bana uzun süredir gözlemliyorum hep emdikten hemen sonra yapıyor evet anne sütünün sindirimi kolay ama hemencecik çıkartıyo çocuğum sütleri 😂
Findikfistik Simge_ Ahahahha 😂 Benimki de ya emerken ya da emdikten kısa bir süre sonra yapıyor. Ama bana hiç garip gelmedi , içtiği sütler üstten baskı yapıyor ya o yüzden diye düşünüyorum . Yer açılması lazım sonuçta 😂🤣