Haziran98 6 ay 21 günlük benim bebiş ek gıda sürecimiz oturdu yerine güzel gidiyor şimdilik🧿 desteksiz oturmaya başladık dış hala yok ama 1 haftadır çok huzursuzluk mızmız 😔önümüzdki hafta sünnet ettiricez inşallah sizin bebişler neler yapıyor 🌺
mervenur_kcbs Haziran98 6qy 10 günlüğüz yakın zaman da sünnet düşünmüyoruz bizimde dişimiz yok daha ekgıdayla karışık gidiyor ne iyi ne kötü gibi 🙈
Ssumru Haziran98 6 ay17 günlük kızım tadımlarımız bitti ikili sebze/meyvekarışımları veriyorum,tarhana çorbası yapıyorum öyle ilerliyoruz 😊 bizimde 1 tanecik bile dişimiz yok ne gelen var ne giden heyecanla bekliyoruz bakalım ☺️