Bebegimm42 Kizim beş buçuk 15.30 dan beri 5 kere kaka yaptı saat 9 a kadar normal mi ne zaman doktora gitmem lazım nolur yardım edin
Ozii_celk Bebegimm42 ishal olacakmış galiba ama tam olmamış olabilir. Ama yine de doktora danışın bence
Bebegimm42 Ozii_celk dun ben kendi salatama zeytinyağı ni çok kaçırmıştım ondan olabilir mi .15.30 dan şimdi gece 12 ye kadar 6 kaka oldu
Ozii_celk Bebegimm42 Yani o kadar zaman da zeytinyağından bu şekilde etkilenir mi bilemem ama çok sıvı ishalse çok da sıvı kaybeder canım. İstersen sen yine de bir doktoruna sor. Belki Allah korusun başka da birşey olabilir
ikiKudurukAnnesi Bebegimm42 devam ederse yarın bir doktora götür canım korkutmak istemem ama rota virüsü salgını var diye duymuştum ne renk kakasi
Bebegimm42 ikiKudurukAnnesi sarı kuzum ya bizimde arkadaş yattı o şüphe ile inşallah değildir ya. Dua edin