Linamommg biz de bugün özeldeki doktorumuza sorduk doğduğundan beri yapılan aşılarım içerisinde menenjitin de olduğunu karma aşı içerisinde olduğunu söyledi 13. Ayında tek doz olarak yapalım dedi. İsteyen 2-3 doz olarak 5. Ayından itibaren yaptırıyor ama tek doz yeterli dedi bizde 13. Ayında yaptırmaya karar verdik. Yaptırdığınız aşının ateş yapması normalmiş 41-42 ye kadar çıkan çocuklar bile olmuş öyle dedi doktor. Doktorunuza sordunuz mu şişliğin sebebini?