Kızlar 2. Doğumumdan 1 sene geçti ama bağırsak fonksiyonlarim düzgün çalışmıyor buyuk abdest sorunu yaşıyorum. Dahiliye gittim ama o kadar kotu ilaçlar verdi ki bana komaya soktu 3. Gun kullanamadim. Bildiğiniz yerlerde surundum. Bitkisel önerebileceğiniz birseyler var mi? Neler rahatlatıyor. Lütfen bana da yardımcı olun. 🍀🍀🍀