Cok ilginc birsey yasiyorum ve bunu bir iki kez degil, Cok kez yasadim. Kizim yeni 7 aylik oldu ve son zamanlar, misal en son verdigim gögüs ile bir sonraki sefer baslarsam, itiraz ediyor icmek istemiyor. Fakat öbür gögüse cevirince istiyor. Bebekler en son hangi gögüsü ictiklerini acaba biliptemi bu tepkiyi veriyorlar yoksa bu cok defa yasadigim bir rastlantimi? Bu gibi birseyler sizde yasadinizmi veya yasiyormusunuz? Sizinde tuhafiniza gittimi? Veya gercektekten bebekler bunu anliyorlarmi?