Merhaba Güzel Anneler,
Ee benim bu şapşik oğlum 3-4 gündür babababa dedededede diye sürekli konuşuyor. Ayy ne diyor bilmiyorum ama sanki dünyanın en güzel şarkısını söylüyor, sanki dünyanın en güzel sesi adeta bir bülbül şakıyor gibi evin içinde 😍😍😍 Ahh Allahım dünyayı güzelleştiren tek şey olabilir mi bu minnak kuzular yaa 🤍
Şimdi bu yaptığı şey tam olarak babıldama mı oluyor acaba? Şu an 6 ay 13 günlük acaba erken mi konuşacak? Babası baya erken konuşmaya başlamış genleri o konuda çok sağlam maşallah herkesin çenesi kuvvetli 🤓😄🤣 Tecrübeli annelerden yorum alabilir miyim 🌺🎈