TuruncuLimon Kızlar 2 senedir 20 lik dişlerm bir türlü çıkamadı sadece yarısı çıkmış ve çok fena ağrıyor ne yapıcam ben Pandemiden dolayı kapalı dişçiler de bu ağrıyı sürekli çekecekmiyim ya 🤧
3children1mom TuruncuLimon Geçmiş olsun ahhh cok kötü diş ağrısı onları aldırmam lazım yarın çıkmış diğer dişlere Baskı yapar ve çürütür
elifhanimm Hayır 1 hafta en fazla ama yarı olduğu için aldırmak gerekiyor. Benim de şişti aldırmaktsn korkuyorum 5,6 ayda bir yapıyor
TuruncuLimon 3children1mom evet Zaten doktorum demişti 4 sene önce çektirmeye gitmiştim biraz çıksınlar öyle alabilirim şuan çok dipteler ve çarpraz geliyor demişti. En diğteki kök dişimin köküne doğru büyüme yapıyprmuş pyuzdende ağrıyor işte pandemiden bir türlü gidemiyorum ne yapabilirim dişçilern acil bölümü varmı acaba
3children1mom TuruncuLimon Devlet hastanesinde tarih veriyorlar cnm çekiyorlar özelde hemen çekiyorlar
3children1mom TuruncuLimon Şuan ağrıyor mu apse yapmıştır eğer alkollü gargara varda onla gargara yapın ya da tuzlu su, sirkeli su hafifletiyor Birde bi önerim daha var raki ile gargara yapınca anında kesiyor ayşeyi dağıtıyor çünkü Inan onun ağrısını çekmeyen bilmez kabir azabı gibi 🥺