Kızlar biz tadıma 5.ay başladık artık karıştırıp veriyorum. Doktoruma göre 4 saatte 180-210 cc mama. 4 saatin 2.saatinde ek gıda dedi. 1 kepçe kadar yesin dedi. Sabah kahvaltı, öğlen çorba, ikindi yoğurt, akşam meyve dedi. Emziriyorum da nasıl bi yol izlesem kafayı yicem kızım ne mama ne ek gıda zorla yiyor. Sizler nasıl yapıyorsunuz ne kadar ek gıda veriyosunuz ne kadar yiyo yediği doyurur mu mesela