Merhaba nereden başlasam bilemiyorum ama bunu bile ağlayarak yazıyorum eşimin ailesiyle evlendiğimiz günden beri sorunlarımız var daha doğrusu annesiyle kına gecemi aile arasında yapmak istedim en yakınlarla söylememize rağmen komşularını herkesi toplayıp geldi gelinliğimi bile istediğim yerden alamadım kayınvalidemin tanıdığı dikti satında alamadım illaki burdan dikilicek dedi fiyatını bile sorduğumda söylemediler daha neler neler lohusalığımda yanımda annem kaldı diye çok kavgalar ettik eşimi doldurmuş beni istemiyor diye o zamanda çok ağladım bugünde ne için anlatayım eşim 1buçuk aydır yurtdışındaydı 1 hafta oldu geleli kayınvalidem eşime bugün demiş 3 gün sizde kalmaya gelicem diye torunu özledim demiş biz daha doğru düzgün vakit bile geçiremedik ellerim titredi sinir krizi geçirdim daha biz doğru düzgün vakit geçiremedik ne kalması dedim çok kavga ettik eşim benim annemde senin annende madem bir daha gelmesin bu eve dedi çok kötüyüm her anımıza müdahale ediyor ne yapayım siz söyleyin