Bugün doktorumuz bu ilaçı vermiş bebeğime ama icirmesi mümkün değil. Zaten Calpol şurubu bile zorla iciriyorum. Bunu nasıl iciricem bilmiyorum. Toz saşe şeklinde sulandirilip iciliyomus ama içeremedim. Tadini sevmedi ağzına aldığı gibi geri çıkardı. Ne yapmam lazım bilmiyroum. Aranızda daha önce kullanan oldumu? Kullandıysanız nasıl icirdiniz bebeklerinize bana bi öneride bulunun lütfen:((