Bddmr Merhaba kızlar bebeğim 3 aylık eline çıngırak, halka falan veriyorum ama 10 15 sn tutuyor bırakıyor, bi de elleri sürekli kapalı bunlar normal mi ?
Aydanyirtici Bddmr evet normal bir bir bucuk ay içinde tutup ağzına sokmaya başlayacak telaslanmayin😊
Uras21 Bddmr benm bebeğimde 3 ay 15 günlük oda çıngırak eline verince en fazla 30 saniye tutup bırakıyor ve elleri kucağımıza aldığımız zaman falan hep sımsıkı kapalı normaldir herlde diye düşünüyorum bende
ikicocukluAnne_ Bddmr aynısı benimki de eline zorla veriyorum hatta normal daha bence yeni yeni keşfediyorlar herşeyi
Tosbikhamza Bddmr Benim oğlum 5.5 aylık Hiç dönmüyor sonra eşyaları tutmak için çabalamıyor Anca eline verince tutuyor ağzına götürüyor o kadar. Herkes normal diyorda görecez bakalım izliyorum bende 😊
Bddmr Sürekli elleri kapalı, kaynanamda diyorki bu çocuğun ellerinde sıkıntı var🤷🏼♀️ daha küçük anne diyorum yok yok bişeyleri tutması lazım diyo 🤷🏼♀️
ikicocukluAnne_ Bddmr bu kaynanalar yokmu herşeye doktorluk yapıyorlar illaki bahane bulacaklar hasta etmeye
Dyguak Bddmr kaynanalar da pek biliyor ya zamanında kendi çocuğuna iş güçten bu kadar ilgili değildir şimdi senin çocuğuna karışıyor.
Mirayslck Bddmr Vallahi insanı çıldırtıyorlar benimde aksine annem öyle çocuk hareket ederken bile inceliyor neymiş bir tarafı fazla hareket ediyormuş 😏