Merhaba kızlar 28 günlük bebeğim i gündüz her fırsatta emziriyorum ama bir türlü doyuyor mu süt geliyor mu aktif mi emiyor emin olamıyorum emiyor uyuyakalıyor ama tavşan uykusu gibi hemen uyanıyor acaba doymuyor diye mi gece uykusuna alışsın diye ve tok uyuduğuna emin olmak için dağılmış veriyorum biberonla sonra emziriyorum zaten uyuyakalıyor emerken 2-3 saat uyuyor alarm kurup kaldırıyorum, bu şekilde yapan varmı siz neden sağıyorsunuz, öneriniz varsa yazar mısınız, bir de doyduğunu nasıl anlıyorsunuz