2 yaş Sendromun da takılı takılıp yada direkt 3 yaş sendromuna geçiş yapanlar. Neler yapıyorsunuz? Ben 3 yaştan çok umutluyum nedense ama görüyorum ki hala dur daha iyi günlerin diyenler oluyor. 2 yaş çok yorucu geçse de son 1 aydır çoğu şeyi düzene soktuk sanki. 1.5 ay sonra 3 olacak ve son 1 seneye çok şey sığdırdık. Memeden kesme tuvalet konusunu kafasını yerlere vurma markete gidince elleri dolup kalanı koltuğunun altına sıkıştırma durumları bitti Allahtan. Siz bu 2 yaş için ne düşünüyorsunuz? Neler de zorlandınız?