EB1661 _eay_ Bende hep damlasını kullandım buğün eşim şurubunu almış bende çok merak ediyorum bebeğim 3 aylık yazan ölçek çok fazla bence şimdilik sabah bir çay kaşığı verdim akşamda öyle veririm ama yazan ölçek kimler için ozaman yani
bambambebem Biz 2.aydan sonra kullandık şimdi 4 aylığkz artık kesin dedi. Bizim gazımız çoktu 2.5 ml veriyorduk yetmiyordu doktorun önerisiyle 5×3 şeklinde kulllandık sma çocuğun kilosuna da bağlı. 2,5 × 3 deneyin yetmezse arttırırsobız belki🤷♀️