Eegg benim bebegim cok iyi kuzum simdi..Her bebegin gelisimi faklidir yani. Yerde zaman geçirmesini sağladım hep. 9 aylikkken tam oturdu. 9 bucuk aylikken emeklemeye basladi. 11 aylik tutunup siralamaya basladi. Yasini doldurduktan 5 gun sonra da yürümeye basladi. Suan 13 bucuk aylik masallah evde vizir vizir geziyor🤭🤣. Hic caninizi sıkmayin herseyin vakti zamani var. Acele etmeyin. Yüz ustu pozsiyonda vakit.gecirmesini saglayin sadece. Önüne oyuncak katin mesela yüz ustu yatirin biraz uzaklasip oyuncaga gelmesine saglayin. Yuz ustu pozisyon cok önemli gerçekten . Kaslari öyle güçleniyor. Bende sonradan öğrendim acikcasi ve yürüteç kullaniyorsaniz kesinlikle kullanmayin..Benim en büyük hatam zaten o yürüteç oldu. Birdaha tövbe ettim