17 aylık oldu. 10 gün belki daha fazla uyku sorunu yaşıyoruz. Şimdiye kadar 20.00 da uyuyor su. Uyuması 15 dk en fazla 25 olsun hadi. Ya şimdi 1 saat uğraşıyorum ya etrafa bakıyor,ya tavani izlio, bana bisiler yapıyor 🙄 tamam en başta oynamasına izin veriyorum gülüyoruz ama 20 dk sonrası bende sabır kalmio 😐 bu aylarda bı uyku gerilemesi oluyor mu ? Uykusu çok var, gözleri yarı kapalı ama hala oynaklık peşinde benim oğlan 🙈
Dipnot:emerek benimle uyuyor.