Bayezidin_annesi 2 ay 7 gunluk oglum var meme ve mama olarak besleniyor sma kullaniyoruz hic boyle sorun yasamadik zeytinyag da verdim mamayla birlikte bugun 3. Gun hala yapmadi gaz cikariyor yarin dr kontrolumuz var boyle durumlarda başka ne yapilabilir
Gokcen_26 Bayezidin_annesi ya cok gecmis olsun . Cok kucuk olunca bisey dyemiyorum.kayisi puresi zeytinyagi fln veriyz 6 aydan sonra ama . Dr danisman en mantillisi canm
AntiFilozof Bayezidin_annesi benimki 8 gün yapmamıştı doktor anne sütü alan bebeklerde 10 gün e kadar normal dedi mamasına katın zeytinyağını direk vermeyin
Baybarsveannesi Bayezidin_annesi bizde 2 ay 6 günlük olduk 10 gündür 3 günde bir kaka yapıyor anne sütü alıyorsa 8 10 gün normal dedi doktorumuz
Lilos Benim oglumda 3 aylık 2. Aydan beri oluyo öyle bazen hergun yapıyor bazen 2-3 günde bir. Doktor gunde 7 kere yapanda normal 7 günde bir yapanda dedi 🤷 tabi eger cocuk huzursuz degilse
Lilos Bayezidin_annesi yine doktorunuza danışın tabi ama ablamin bebegide mama kullanıyor 10 gun yapmadığı olmuş ama bebekte huzursuzluk olmadığı için bir şey yapmadılar. 10 gun sonra kendiliğinden yapmış
Bayezidin_annesi Baybarsveannesi tesekkurl3r yorumunuz için brnde bekliyorum artik yapsin diye huzursuz degil en azindan
Baybarsveannesi Bayezidin_annesi zeytin yağı ve kulak çöpü ile poposunu uyarın doktor söylemişti altını açıyorum yarım saat oyalanıyor o ara karnına masaj yapıp zeytinyağı sürüyorum
Bayezidin_annesi Baybarsveannesi Dun yaptım poposuna zeytinyagiyla uyari gene bise olmadi 3 gundur her altini actigimda oynuyor hemen baglamiyorum bende alti acik cok seviyor brnde bırakıyorum oyle
MerLamia Bayezidin_annesi mama aldığı için bişey diyemiyorum ama yalnız anne sütü alan 2 ay 14 günlük kızım da aynı durumda. Doktor sorun görmedi artık rutini bu şekilde 2 3 hatta 4 güne bir.
Bayezidin_annesi MerLamia anladim canim sadece meme emse sikinti yok mama aldigi icin kac gun normal bilmiyorum yarin soracagim dr.a
Tatliheyecan Bayezidin_annesi doktora gidecekmişsiniz zaten huzursuzluğuda yoksa panik olmayın. Benim oğlumda 2 ay 18 günlük 2 haftadır kaka yapışları4-5 günü buluyor anne sütünde normal 10 güne kadar dedi doktorum. Zeytinyağı fln vermeyin bir annemiz alıştı yağa vermezsem zorlanıyor yazmıştı burda
Bayezidin_annesi Tatliheyecan her zaman verdigim bise degil yapmadi diye bugun verdim huzursuz degil neşesi yerinde gazini cikariyor sadece kaka yapmiyor yarin tekrar kalca kontrolumuz var o sira soracagim
Bayezidin_annesi Lilos Benim oglumda huzursuz degil gayet iyi nesesi sadece kolik bebek oldugu icin aksamlari huzursuz uyumaz baska sorunumuz yok