Ruzgarsmummy 3 ay 13 gün oldu doğum yapalı henüz regl olmadım lohusalığım da 25 gün falan sürmüştü. Sizlerde durum neydi kızlar normal dimi bu durum
Bayezidin_annesi Ruzgarsmummy lohusaligimda kanamam cok olmadi erken kesilfi bebegim tam 2 aylikken adet oldum
Mmomm Doktor 1 yıla kadar normal olduğunu söylemişti, 4 aylık olmaya 1 hafta kalmıştı regl oldum ve sütüm o dönem çok azaldı 🤦🏼♀️
Mmomm Ruzgarsmummy ben sütüm tamamen kesiliyor sandım şükür düzeldi. Ama herkeste aynı olmuyor tabi umarım sizin olmaz :)
LilyaBn Ruzgarsmummy bebeğim 1yaşını doldurduktan 17gün sonra oldum. Doktorumda 1 yıl olmayabilirsin normal demişti🌸
3children1mom Ruzgarsmummy Bende bekliyorum dört gözle 👀 6 aylık oldu hala olmadım benim doğumdan 8 9 ay sonra olur hep
Alparslanmirzabyrm Tam 9. Ayda regli oldum. Sütü mü de etkiliyo malesef olmadan önce 2 gün süt azalıyo allahtan ek gıdayla çözüyoruz sorunu iyi ki geç olmuşum.
Sadecezeynep Ruzgarsmummy aynen canım normalmiş ama ebeyle görüştüm hatta erken olması daha iyi vücudun temizleniyor dedi
BebekYaman Ruzgarsmummy ilk bebeğimde kırkım çıktığı gibi olmuştum, ikinci bebbeğim de 40 ım çıkana kadar lekelenmem oldu. Bebeğim 2 aylık oldu hala tam olarak olmadımm