Benim de sol göğsümün ucu hiç yoktur. İlk1-1,5 ay silikon göğüs ucuyla emzirdim ama arkadaşların dediği gibi tam boşaltamıyodu bebeğim memeyi silikonla. Ben de emzirmeye başlıyodum silikonla, 4-5 dakika emzirdikten sonra hafif uç çıkmış oluyodu. Silikonu çekip o şekilde veriyodum memeyi. 1,5 ay biberon vermemek için direndim. Silikonun arasına ince boru taktım besledim, ya da şırıngayla verdim hep. Ama 1,5 aydan sonra biberon da vermeye başladım. Çok şükür ki 4. Ayımzıdayız. Daha meme reddi yaşamadım.