Nazlicann1993 Arkadaşlar mama ve anne sütü olarak gidiyoruz. Bazen memeden hemen sonra bazen 1 saat sonra mama veriyorum süte bağlı olarak. 100 cc yapıyorum bazen sadece 10 cc yapıyorum acaba sütüm yetiyor mu nasıl ayarliyorsunuz?
ikicocukluAnne_ Nazlicann1993 bende mama meme gidiyorum doymadığını anladığımda 30 cc yapıyorum bazen 60 yarısı kalıyor az az yapıyorum bende doymasına bağlı aranıyorsa tekrar yapıyorum
Nazlicann1993 ikicocukluAnne_ 30 cc imkansız ben de yine olmuyor 80 yapıyorum 100 bazen döküyorum genelde
ikicocukluAnne_ Goktugunannesi07 3 ay 6 günlük evet biberonla veriyorum red yapmadı şükür daha doğrusu biberonu değiştirdim düzeldi lansinoh aldım anne memesine yakın
Goktugunannesi07 Nazlicann1993 evet bende şaşırdım benim bebeğim 1 haftalık ben 30 cl veriyorum günde 3 kere.
ikicocukluAnne_ Nazlicann1993 sütünüze bağlı biraz da yani ne kadar emerse o kadar az içiyor bende gümde 2 kere veriyorum oda doyduğundan emin olmak için
Goktugunannesi07 Nazlicann1993 İnş çoğalır sütünüz hurma çoğaltıyormuş birde çocuk doktorum yemekle ilgisi yok bol su için süt zaten sudan oluşur dedi.
Hum34 Bir bebek açsa zaten ağlar ki. Bence bebeğinizin açlığını bu şekilde kontrol etmelisiniz. Benim bebeğim acıkınca asla durmuyor.