10 aylık bebeğim tutunup kalkıyor iftar hazırlarken eşimle icerde oynuyodu. Tutunup kalkmış bı anda düşmüş ağzı sehpaya vurmuş ağzı kan içinde geldiler hemen yıkayıp peçete ile tampon yaptik tekrar kanamadı ama üst dudağı göstermiyo da zor bela baktık içe doğru şişmiş mor gibi. Bu durumda ne yapmalıyım başına gelen var mı şuan keyfi yerinde ama bı mizmizlik başladı sanirm dudağı acıyor sıcak bsjey yedirmedim ama ağrı kesici vs vermeli miyim acaba. Tamda uyku saatine 1 saat var. Yataktan düşme gibi uyutmama durumu bunda söz konusu mu kizlae bilen var mi