Merhaba kızlar bebeğim 2 aylık oldu doğduğu günden beri gaz problemi var eyvallah ona zaten dicek biseyim yok öncesinde enfeksyon geçirmişti yoğun bakımda kaldı 13 gün sonra eve döndü ilk bir kaç gün kakası herşeyi çok güzeldi sonra yine kakasını yapamamaya başladı doktora yine götürdüm makatta çatlak dediler tamam yine eyvallah ilaç verdiler kullandım ikiniyo canı aciyo oyuzden kakasını yapamiyo dediler makatta çatlağı olan bebek fitil atınca kakasını rahat rahat yaparmi yapmaz fitildr bile can açısından bas bas ağlar dimi aglamiyo rahatliyo aksine demek sorun buda değil bağırsak düzenleyici ise yaramiyo gaz ilaçları zaten hep boş kendi çıkarırsa cikariyo yada bizim yardımimizla kakası yumuşak olsun kolay yapsın diye şurup verdi doktor yine yapamiyo rezene, kimyon, anason çayı metsil, biogai, nurse harveys hem damla hem şurup, sap siplex hepsini denedik mama da mı sorun var dedin aptamil normla Aptamil conformil sma golden goat, bebivita hepsini denedik ama benim çocuğum ağlamadan durmuyo durmuyo durmuyo bir bebek her dk ağlar mi bir sn duruyo sonra yine başlıyor dedim belki evde olduğu için artık dışarı çıkması lazım çıkardım dikkatimi çekti o ağlayan cocyk başka evde sabahtan akşama kadar ağzında emzik ki emzikte tutmuyo sesi çıkmadan durdu 7 saat kesintisiz uyudu eve geri döndük çocuk yine her dk agliyo ne düşünmeliyim ne yapmalıyım hem üzülüyorum anlayamıyorum hem kendim çok yorgun düştüm dinlenemedigim için sınırlı oluyorum yorgun oluyorum ona yetemiyorum sütüm zaten hepten gitti ne dinlenmeye ne yemek yemeye hiç birşeye fırsatım yok ben nerde yanlış yapyorum yada evde mi sorun var bilmiyorum bebek bu günde 5 6 kez uyuması lazım bir kere uyuyo bir daha uyumuyo