Merhaba bebeğim doğduğunda sleepy kullandım çok taşma oldu molfix yeşil Pakete geçtim ama inanılmaz lastik izi oluyor ya 😭 Bi bakıyorum hep bacakları iz olmuş 😢 bez küçük değil bol bile aksine ama iz oluyor. Molfixde bu durumu yaşayan vaf mı daha iyi bez tavsiyesi olan ya da 🤔