Merhaba arkadaşlar, kızım Temmuzda üç yaşına giriyor suanda 12,5kilo persentilin altında doktora gittik kan tahlili verdik vitaminsizlik yok fakat trioid biraz yüksek çıktı takip altına alındı bugün gittigimizde başlıktaki ilacı bize verdi yanlız bu ilaç eczanede sorduğumda 60adeti 300tl olduğunu söylediler raporlu olduğu halde kullanan var mı sizde mi bu fiyata aldınız,iştahsız olduğu için bu kadar para verip içmezse diye düşünüyorum