Deniz2961 biz de Allahın izniyle yrın altın aylık oluyoruz cok heyecanlıyım😇 sanki zorlu bir süreci atlatmış daha zorlu ama cok daha keyifli bir sürece başlamış gibi❤️ Benim bebiş hala oyun halısında oynuyor baya ama ben yere yorgan serdim yani oyun halısından cıksa da kendisine ait büyük bir alanı oluyor yuvarlanıp duruyor🙈 ben bir bucuk aylıktan beri oyuncaklarla tanıştırdım oyuncak oynamayı cok seviyor o yüzden. Bunun dışında ek gıdaya da basladık benim doktorum meyvelerle başlattı. Gün icinde birlikte oynuyoruz, o tek basına oynuyor, uyuyor, emiyor, öğleden sonra uzun bir uykusu var onu uyuyor öyle aksamı ediyoruz. Şükür bugünlere. Henüz aşımız olmadı kilo boyu da pzt öğrencez sağlık ocağında 🙏