squirtle Melek1721 ben sadece bi kere verdm çok ağlıyodu gazdan 3 aylıktı bi iki çay kaşığı kimyon çayından baya rahatlatmıştı oğlumu
Karanbuse11 Melek1721 ben kullanıyorum kimyon rezene ve çörekleri kaynatıp soğuyunca hem ben hem bebeğime veriyorum çok işe yaradı
omeralismom Melek1721 canım ben emzirdiğim zaman kola içsem de 1 çay kaşığı tepeleme kimyon yiyordum bebeğime hiç gaz yapmıyordu. Bence sen de yersen iyi gelir
Mmomm Ben ilk zamanlar kullandım yemekler de ve çayını içtim ama pek bir faydasını görmedim açıkçası. Daha doğrusu hiç birşeyin faydasını görmedim gaz damlası, rezene ve kimyon çayı, kiraz çekirdeği hepsi nafile
Nur98 Kimyon tohumu içebilirsiniz rahatsız etmezse sizi bbek içinde 1 cay kasıgına azıcık kimyon ve sütümü karıştırıp vermiştik cok rahatladı onun dısında rezene ikinizde içebilirsiniz