Ben Ağır bir grip geçirdiğimi düşünüyordum ama covit olma ihtimalim çok yğksek . Testler negatif çıksa da yaşadığım herşey covit belirtisi . Ben hastalandıktan sonra kızımda burun tıkanıklığı ve öksürük başladı . Doktora götürdük bize antibiyotik verdi kızım daha 1 aylık . Gelmedi bende bugün tekrar götürdüm . Özel bir hastaneye aynı doktora . Doktor kızımın kusmasını ve antibiyotik ile düzenlediğini görünce ciğer filmi ve oksijen testine baktı . Sorun yok kızınızda reflü var o yüzden öksürüyor dedi . Reflülü çocuklarınız varsa ne yaşıyorsunuz öksürük ne derece bana yardımcı olur musunuz ? İnanamıyorjm artık doktorlara :( her muayene de başka bir tanı konuluyor :(