Kizlar bebegim 3 aylik 2870 kilo doğdu şuanki kilosu 5 kilo yetersiz kilo alimi aldığını düşündüm için bugün bebelac gold aldim kullanan var mi memnun musunuz evde aptamil de var ama nemlenmis gibi geldi kokusu çok kötü ondan bunu denemek istedim bilginiz varsa paylaşır misiniz