Gbbc esim aradı tekrardan aracimiz yok taksi ve minubusle gitsek vicdanen kimseyi riske atmak istemiyoruz zaten yasakta cikmamiz tamam yonlenediricem demisler saglik ocagindan doktorumuz aradı 2 3 gune ancak gelir dedi bende kafama gore ilac kullanmak istemiyorum mesela dun belirtilerim vardi bugun cok iyiyim tabi asla ilac karsiti degilim inan pozitif ciksam hemn basliyacagim ama negatifsem bosuna almis olucam bir basim agriyinca bile en son hic gecmezse agri kesici iciyorum 😔