Selam 22 günlük bebeğim var. Bebeğim yüzüstü yattığında daha uzun ve rahat uyuyor. Gazını da böyle yatınca rahat cikartabiliyor. Yan veya sırtüstü yattığında en fazla 1 saat uyuyabiliyor. Gündüzleri kontrol ederek yatırıyorum ama gece bende uyumaya çalıştığımdan korkup yatiramiyorum. Başını tek başına döndürebiliyor. Gece de yatirsam bişey olur mu ?? Benim gibi olan var mı?