Kızlar merhaba yirmilik dişim kırıldı apse yaptı ölüyorum resmen acıdan kıvranıyorum. Çok ağrım var doktor çekene kadar apranax ve agumentin yazdı. Apranax yerine parol iciyorum agumentin antibiyotik günde 2 kere 🤦🏼♀️ Ben bebeğim çok etkilenmesin diy gund 1 tane yarım yarım içiyorum. Ama dayanılarak bir ağrı değil 2 içsem sorun olur mu sizce ?