[silindi] Oğlum 5 aylık ama henüz kahkaha atmıyor 4 aylıkken sesli güldü hiii diye ama kahkaha atmadı henüz sizde gelişimiyle alakalı mıdır mizaciyla alakalımidir güler konuşur simariklik yapar ama çok güleç bir çocuk değil zaten 🤷🏼♀️
Dlnilingi [silindi] gıdı gıdı yaptınız mı göbeğine boyun altına bizim Dr soruyordu Çünkü sesli gülüyor mu kahkaha attı mı vs
Brcfayrt [silindi] mizacıyla alakalı benim oğlum aşırı kikirdek gülmeyi cok seviyor 3 aylıkken kahkaha atıyordu hatta cevremden sürekli uyarı yiyorum güldürme kahkaha attırma iyi değil diye iyide cocuğum seviyor napıyım😂😂😂
[silindi] aybkkara bilemiyorumki gülüyordu aslında hani ağzı hep açıktır ama öyle sürekli gülmez biz ona her guldugumuzde gülmez mesela işine gelirse
[silindi] Kalbim11 o kadar değilde bilemedim neden kahkaha atmıyor duyuyorum 2 3 aylık bebekler kahkaha atıyormuş ama bizimkinde yok
[silindi] Dlnilingi yaptım ama ona hiç gülmüyor ama sesli gülüyor konuştuğumda hoşuna giden bişey olunca sesli gülüyor sadece bebek kahkahası denir ya böyle katıla kayila güler o yok
[silindi] Brcfayrt yani belkide 40indan sonra gülmeye başlamıştı mesela ama arada gülerdi demiştik hatta bu bebiş çok güleç olmiyacak diye sanırım gerçekten olmayacak😪
Blablas [silindi] benim kız da suratsizin teki. 10 buçuk aylık oldu yeni yeni gülmeye başladı 😂. 4 aylık bebek kahkaha atarken benimki ona sinirlı sinirli bakıyordu