Evet kızlar posta da yazdığım gib kaynanam ve çalıştığı firmayı şikayet ettım bu akdar cahil bilinçsiz duyarsız vicdansız olcaklarını düşünmezdim hic düşünmeden aradım direk şikayet ettım
kaynanam iş yerinde korona cıktı ve bunlar sağlıkla ilgili iş yapıyorlar ama tam da sağlık degıl malzemesı üretiyorlar iş yerinde 15 kişi çalışıyorlar 7 si korona ve hasta olablar evde gerisi çalısıyormus ilk duydum evde izole oluyorlardır diye düşündüm sonra bi ögrendim ki işe gidip geliyorlar hemde metro ile digerleri de toplu talıma kulkanıyor direk şikayet ettım ya taşıyıcı ise ya hastalgı kaptı ise karantına süresi var diyorum eee 4 gün sonra test verdık negatıf cıktı diyor sonra teker teker millet hastalıgı kapmıs ya metroda birilerine bulaşmısa bu insanlar yüzünden bu hastalık bitmez arkadas bitmezz bizler evden dışarı adım dahı atmıyorum ben bakkala dahı gitmiyorum çalısmak zorunda olanalr da bunlar yüzünden hastalanıyor eşime de dedim annenlerin firmayı şikayet ettim hersyeı anlattım iyi yaptın o kadar insanın vebalı günahı var dedı