FuLya06 şu başkalarıyla bir tutma, kıyaslama en nefret edilesi şey ve bir anneye ve bir çocuğa yapılmaması gerekir. Kayınvalideniz öyle söylediği zaman ben çocuğumu kimseyle kıyaslama diye net konuşun. Tavrınızı bilsin bu konuda. Önüne geçin bence. Benim eşimin akrabaları da oğlumla ay farkı ile dünyaya gelen çocuklarını hep kıyaslamaya başlamışlardı net konuştum o oldu bir daha tekrarlamadılar. İnşallah düzelirler. Benim oğlum 8 aylık ve sürünüyor hala emeklemedi. Her şeyin bir zamanı vardır elbet . Bu ne sabırsızlık canım.