Smyyzyrkk cok kısa bır zaman once aynı sorunu yasayan bı anne olarak sunu tavsıye edebılırım mutlaka ılacınızı 10 gun aksatmadan kullanın tabı doktorunuz suresını bu sekılde vermısse ben 10 gun saatı saatıne kullandım kız bebegı oldugu ıcın altını her actıgında temızce sıldım ve bol bol su ıcırdım 8 olan enfeksıyonumuz bugun cıkan tahlıl sonuclarında 0 a dusmustu sukurler olsunkı 🙏🙏