3 aylığız ama şuan hava 29 derece ve sıcak antepte ben bi çıtçıtlı badi ve üzerine alt üst takım gydiriyorum ama kayınvalidemle beraber oturuyoruz. Bebeğimin üstüne battaniye atıyo hala cocuk terliyo ben zaten karnına bi bez sardım ki karnından soguk almasın dye. Ama hala 2 kat battaniye atıyoruz bebeğime bş zararı olurmu ya sizce kalın gdyren varmı benm gbi