Kendi sütün yoksa verebilirsin hala emiyorsa hiç gerek yok canım
Baktın sütun azalıyor ya da emmek istemiyor Pınar Devam sütleri var ya da İcim markası da iyiymiş.. Ben hala mama veriyorum 2 yaşından sonra devam sütü kullanmayı düşünüyorum. İnek sütü icin biraz daha bekleyeceğim. Oğlum 15 aylık bu arada 🍀