Uzumlukekkk canım ben de 2 haftadır uğraşıyorum bebeğimin kabızlığıyla. 8 ay 11 günlük. Doktoruna sürekli yazıyorum aynı şeyleri diyor bana da. Şunu yedirme falan diye yazıyor. Ama buradaki arkadaşların dediği gibi besliyorum aynen yok düzelmiyor. Kayısı, zeytinyağı, kabak, su yok düzelmiyor çok üzülüyorum. Başka doktora götürdüm duphalac şurup ve gliserin fitil verdi. Fitille yapıyor ama hala kabız. Top top sert hala. Şurubun 4. Günü bugün etki etmedi. Yarına kadar düzelmezse tekrar götürüceğim doktora 😭