Yarim_Kilo_Kiyma Uzumlukekkk Kayısı püresi inden sonra güzel bir duş ve masaj yapsanız mutlaka etki eder
_mercanligunler Uzumlukekkk bizde çok fazla kabızlık çektik özellikle diş çıkaracağımız zaman hep aşırı aşırı derecede kabız oluyordu, hiç bişey fayda etmiyordu, çok zor gerçekten, şurup denedinizmi hiç osmolak vs .
Woody Uzumlukekkk duphalac, dulcasoft gibi ilaçlar vsr Normalde burada ilaç önerme ama doktora sorup verin kesinlikle. Bir de kuru kayısı haşlayıp yedirin. Suyunu içirmeye çalışın. Ağzına şırınga ile zeytinyagı falan da verebilirsinşz bol bol. Ancak o kadar ileri durumdaysa anca ilaç paklar sanırım
ikizerkekannesi Fatmamirac_2705 yoo internetten bakın isterseniz ben çok uğraştım 1 yaş ek gıda alımı artınca ikizlerimde armut suyu içip yarım saate kaka yaparlar şimdi gene baktım internete armut kabızlık için şifalı meyve demiş kesin deneyin günlükde düzenli verirseniz en azından devamlı kabız olmasını önler
GokSuM Uzumlukekkk ben dediğiniz yiyecekleri yemek aralarına koyuyorum. Yani kayısı-hurma-armut-kuruüzüm birlikte kaynatıyorum, 2 kaşık yemek veriyorsam 1-2 kaşık da bundan veriyorum. Sulu yiyecekler yediriyorum o günün içerisinde yapıyor tuvaletini. Tavsiye ederim. Kayısı-armut ikilisi gerçekten çok fayda ediyor.
ikizerkekannesi Uzumlukekkk internete baktım şimdi gene elma ishale iyi gelir diyor yani kabızlık döneminde vermeyin ek gıda alan bi bebek için 10 gün çok uzun bir süre bana 3 gün demişlerdi
bsraaa19 Uzumlukekkk burda yazılanların çoğunu denemiş ama sonuç alamamış bi anne olarak tek önerim duphalac şurup.hic düşünmeden alabilirsiniz ben kullandım iki güne faydasını gördüm. Doktora gittiğimde söyledim çok güzel yapmışsın aklında hiçbir soru işareti kalmasın gönül rahatlığıyla kullanabilirsin vücuttan suyu bağırsana cekiyor isi bitince de vücutta kalmıyor bagirsaklarla dışarı atılıyor tekrardan kabiz olursa hep kullan dedi. Alırsan eğer nasıl kullanacağını tarif edebilirim.
Mom013 Uzumlukekkk Demir ilacıda kabız yapar. Kabız yapmayanlar var onlarla değiştirebilirsiniz. Bol su çok önemli bide benim bebeğimde ne zaman az su içse kabız olur
ikiKudurukAnnesi Uzumlukekkk 7 aylık kızım da kabızlık olmuştum aynen sizin gibi kayısı suyu falan yaptım olmadı ama ek gıdaya kestim 2 gün falan o zaman geçti canım kabızlıgi istersen sende bir dene
Anakralicee Uzumlukekkk bencr hemen ilaç tedavisi başlatan bir doktor bul o taş gibi kaka makat çatlağı yaparsa eğer başınız çok ağrır
boncugum50 Uzumlukekkk benim oğlum da aynı 1 yaşında ve hala kabız kaç farklı doktora götürdüm ek gıda dediler başka bi sonuca varamadılar. En son alerji testi yaptılar ama bişey çıkmadı galiba bazı çocukların bağırsakları bu şekilde ilerliyor şurupta verdim bi faydasını göremedim
MerveToprakk Uzumlukekkk Fitil al fitil sok. Ama bunu sürekli yapma. Benim oğlumda çok ağladı çok ıkındı azıcık yaptı fitil soktuk devamı geldi çocuk rahatladı.
Juniorannesi Uzumlukekkk formül sütle mi besleniyor? Benim bebeğimde olmuştu duphalac şurup verdi doktorumuz o baya rahatlatmıştı
melasya Uzumlukekkkoncelikle ck sut urunu vermeyin kabiz yapar.elma havuc muz makarna porinc ekmek kesin.bu donemde armut avokado kayisi incir hurma bal kabagi pirasa yesilkabak vs lifli gidalara agirlik verin suyu da bol icirin.zamanla duzene girecektir.misal balkabagi hurma ve kayisiyi kaynatip pure yapip yedirin super bagirsak calistirir.aklinizda olsun siyah erik te ck etkilidir bu zmanda bulunmaz ama markette milupanin yada garkli markalrin satiliyo diger purelerin icine karistirio verin bana tesekkur edeceksinz.
Sunabay Fatmamirac_2705 Uzumlukekkk benim bebeğim 8 aylık geçenlerde benim kızımda zorlandı yapamayınca kulak copunun ucunu zeytin yağına batırıp hafif hafif poposunu uyardım ama yaparken çok dikkatli yapın işe yarıyor .ama tabi bu sürekli yapılmaz geçmez uzun sürerse doktora goturursunuz