Tostosanne 3 asi ayni anda yapildi, atesimiz olmadi sukur ama cok huysuzdu hep memede kalmak istedi. Ben de rahatlatmak icin elimden geleni yaptim. Bu arada saat basi atesini olctum. Sabah erken saatte yaptirirsan atesini gozlemlemen daha kokay olur. Ve atesi cikmadan kesinlikle fitil ya da agri kesici vermemelisin. Ates bebegin vucudunun mikroplara karsi savastigini gosterir, erkenden verirsen bunu engelleyebilirsin. Hemsire bilgilendirir ama genelde ates 37 olursa kiyafetlerini inceltin, 37.5ta ates dusurucu verebilirsinix diyirlar